Nuostabi kelionė į Lietuvos Respublikos Seimą

Posted Publikavo administratorius -> Mokyklos naujienos     Comments Komentarų nėra
Bal

Balandžio 15-osios dienos rytą daugelis mūsų mokyklos mokinių mėgavosi atostogomis ir dar miegojo, tačiau mes – 7c ir 3a klasės mokiniai – 8 valandą ryte išvykome į kelionę. Keliavome į Lietuvos Respublikos Seimą! Mums šią nuostabią kelionę padovanojo gerbiama Seimo narė Rima Baškienė.
Kai įžengėme į LR Seimą teko praeiti kontrolės postą. Turėjome pateikti savo dokumentą, o kitus daiktus padėti ant specialaus važiuojančio kilimėlio. Aš buvau šiek tiek pasimetusi, nes niekada dar nėra tekę to patirti. Mus pasitiko Seimo narės padėjėjas ir pirmiausia nuėjome į atnaujintą posėdžių salę. Truputį pastebėję posėdį, nukeliavome į Kovo 11-osios Akto salę, kurioje galėjome Seimo narės ko nors paklausti naudodamiesi mikrofonais. Be to, sužinojome, kur sėdi prezidentė ir kur sėdėjo Seimo narė Rima Baškienė. Turėjome galimybę išvysti Seimo Pirmininkės Loretos Graužinienės darbo vietą – labai erdvų ir elegantišką kabinetą. Po to keliavome į Konstitucijos salę ir ten tęsėme pradėtą pokalbį. Aš prieš kelionę maniau, kad Seimo nario darbotvarkė gana tuščia ir jie neturi daug darbo, tačiau čia sužinojau, kad jie labai ilgai dirba. Kai baigėme kalbėtis, mus pavaišino kibinais ir arbata Seimo valgykloje. Pasistiprinę keliavome į Parlamento galeriją. Ten mačiau labai didelę Lietuvos Europos Sutarties knygą. O vėliau mes aplankėme Spaudos konferencijų salę. Joje baigėme ekskursiją Seime.
Kelionės metu aplankėme ir Vilniaus televizijos bokštą. 19 aukšte yra apžvalgos aikštelė, iš kurios atsiveria nepaprastai gražus vaizdas. Taip pat neužmirštama buvo, kai iš arti pamatėme Gedimino pilį, Vilniaus katedrą, Valdovų rūmus ir galėjome tris kartus apsisukti ant norų išsipildymo plytelės.
Kai važiavome atgal į Kuršėnus, mokytojos uždavinėjo klausimus apie šią dieną, o mes, teisingai atsakę, laimėjo po Seimo saldainį.

“Ši diena buvo nepakartojama, tad norime nuoširdžiai padėkoti Seimo narei Rimai Baškienei bei mokytojoms Staselei Riškienei, Irenai Zovienei, Rimai Klenauskienei ir Jurgitai Katilienei!”
Monika Bružaitė, 7c klasė

Gabrielė: „Tai buvo ekskursija, kurios nepamiršiu. Aplankiau tiek daug man nematytų vietų: Seimą, Televizijos bokštą, pamačiau Gedimino pilį ir Vilniaus katedrą savo akimis. Man tai buvo šauni kelionė! Supratau, kad Vilnius yra nuostabi mūsų valstybės sostinė, turinti daug gražių lankytinų vietų. Manau, aš dar čia atvyksiu!”

Indrė: „Man kelionėje labiausiai patiko pokalbis su Rima Baškiene Kovo 11-osios salėje. Seimo narė visada buvo su šypsena, o jos atsakymai į mūsų užduotus klausimus buvo įdomūs ir išsamūs. Taip pat patiko aplankyti Gedimino pilies kalną. Vilnius iš aukščiau atrodė nuostabiai!“

Meda: „Seime pamačiau daug dalykų, kurie mane sudomino, bet man labiausiai patiko Kovo 11-osios salė ir Seimo pirmininkės L. Graužinienės kabinetas. Taip pat Vilniuje pamačiau Gedimino pilį, buvau televizijos bokšte. Manau, kad šiuos įspūdžius atsiminsiu dar ilgą laiką.“

Edgaras: „Mane labiausiai sudomino Seimo rūmai, nes ten galėjau pamatyti žmones, kuriuos ne kasdien sutiksi, bet pamatysi per televiziją. Labiausiai man patiko posėdžių salė, kur vyko posėdis ir buvo sprendžiamos Lietuvos problemos. Be to, buvo įdomu stebėti, kaip Seimo nariai duoda interviu žurnalistams. Dar labai patiko Televizijos bokštas: iš jo galėjau pamatyti visą Vilnių. Norėčiau tokią kelionę pakartoti ir vėl.“

Mantvydas: „Man kelionėje į Vilnių patiko viskas! Autobusas buvo nuostabus: naujas, švarus, kokybiškas ir šiltas. Pati kelionė irgi buvo nuostabi: vizitas Seime, tas jaudulys įeinant į patį Seimą, Seimo narių (kurie ir taip labai užsiėmę) rūpestis mumis bei dėmesys, įgytos žinios, o po to dar nuotykiai Vilniuje, aplankytas televizijos bokštas, Vilniaus katedra, Gedimino pilis! Visa ši kelionė buvo nepakartojama ir šauni! Nuoširdžiai dėkojame Rimai Baškienei! Buvo nuostabu!“